Skip Nav
Celebrity Couples
Kim Kardashian and Kanye West's Cars Burglarized 1 Year After Paris Robbery
Jake Gyllenhaal
Warning: Your Ovaries May Burst While Watching Jake Gyllenhaal as a Dad in This New Ad
Justin Timberlake
Who Has Justin Timberlake Dated? See 10 Famous Women Who Rocked His Body

Making Sense of the Biel/JT/ScarJo/Ryan Love Square

Oh the tangled web they weave...to see my completely Interactive FutureSex/LoveSquare just


Confused yet? Just click on each of the phrases in the above loveweb to see the accompanying stories linking these four players together.

Now all we need is a little bit of JT and Ryan Reynolds hanging out. Something tells me they would have a few things to talk about.

P.S. This post was inspired by our friends over at Fashionista (who have far better handwriting than I), one of our favorite fashion sites -- other than Fab, of course. Enjoy it?

Isabella-Welling Isabella-Welling 10 years
hahahah..i like this a lot. wow,what a gorgeous love square of people
<3-Gossip <3-Gossip 10 years
lol, so weird...
FakeMistakes FakeMistakes 10 years
wow...funny and interesting, but kinda confusing, although i get it...lol
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
Ha that's great!
MsAnonymous MsAnonymous 10 years
vote on who you think will last longer!!!! http://teamsugar.com/user/MsAnonymous/polls/263008
littlemissvixen littlemissvixen 10 years
I love this! lol I get so confused with their square.
popdiva popdiva 10 years
Fab idea woodycakes. I think Ryan and JT would be hot, way hotter than any of the hetero couplings in the FutureSex/LoveSquare.
woodycakes woodycakes 10 years
Ryan and JT should hook up to complete the square.
torisweettooth torisweettooth 10 years
this is sooo hilarious. Love it...just love it. :D
pink_magnetism pink_magnetism 10 years
Great, makes it easier to follow this love square.
MsAnonymous MsAnonymous 10 years
If you think this square is crazy then vote on which couple you think will last longer at: VOTE ON THIS POLL!!!!!!! http://teamsugar.com/user/MsAnonymous/polls/263008
asarwan asarwan 10 years
No LL's chart would be how to effectively spread an STD. I personally prefer Ryan. I'm sorry. love JT. But Ryan... dude i could totally drool over his BOD!
The_coffeegirl The_coffeegirl 10 years
Cute. You could probably make a big flow chart of hookups like the one in The L Word.
Drewsfan Drewsfan 10 years
Cute chart! :rotfl:
sashak sashak 10 years
:ROTFL: this is hilarious! Next we'll see a pic of JT & RR making out in the bushes!! :pepino:
flutterpie flutterpie 10 years
thanks for the psa jillness, come on guys lets stop encouraging the spread of disease throughout hollywood
PrissyLilBadAss PrissyLilBadAss 10 years
OMG, I love flowcharts!
popgirl84 popgirl84 10 years
Wise words Jillness. LOL!
tati33 tati33 10 years
i ♥ this! :ROTFL: kudos to Fashionista.. i'm of course confused by the web..but I want to be part of the web. hahaha~!
bellarose bellarose 10 years
haha this is hysterical!
woteverlah woteverlah 10 years
they will prolly all get together and just makeout wit each other...
calibabi calibabi 10 years
hahaha so cute
wiggy wiggy 10 years
this is cool! great idea!!
BeautifyMyLife BeautifyMyLife 10 years
God I hate ScarJo.
Nouveau-Jackie-O Nouveau-Jackie-O 10 years
I think the girls had a chat in Paris and decided which guy to pair off with (joking!). Personally, I think that Scarlett got the better end of the deal;)
Wonder Wheel Trailer
Blake Lively and Ryan Reynolds Wedding Details
Fergie Talking About Justin Timberlake on WWHL Video
Rough Night Characters
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds