Skip Nav
Celebrity Instagrams
41 Photos of the Pretty Little Liars Girls That Will Give You Serious Squad Envy
Celebrity Couples
How Drama Played a Role in Angela Bassett and Courtney B. Vance's 20-Year Romance
Celebrity Couples
Tara Lipinski's Romantic Charleston Wedding Looks Like Something Out of a Dream
Join The Conversation
JKe895 JKe895 10 years
Hahaha! Funny joke.
Artemis Artemis 10 years
I used to think he was hot, but now I would not go anywhere near him. He seems shallow, smelly, self-obsessed and unable to become a serious actor. The girl is WAY to pretty and classy for him, but so was Penelope. I'm just glad she dumped him in time. He should be with someone like Tara Reid.
diva_22 diva_22 10 years
Someone said she looked like a mix of Eva L. and Halle B. I think that's exactly right. Maybe he's wearing the wedding band because they secretly got married!
tati33 tati33 10 years
yes, why is he wearing a wedding band. she's cute..i do like her dress. although is it supposed to be worn without a bra?
Kay-o Kay-o 10 years
Kayo I also love that dress! Anyone know anything about it?
lorenashley lorenashley 10 years
THAT DRESS!! UGH. NOT CUTE AT ALL. Matt seems to like the same kinda girls. I'm sure they'll last. LOL.
Adriana42 Adriana42 10 years
From what I can see I don't think she's that pretty at all but Matt isn't the best looking guy out there either...but besides that they must have a lot in common right? lol
sailing-chick sailing-chick 10 years
any reason why he is wearing a wedding band on his ring finger??!!!
miss915 miss915 10 years
good greif
Fiasco Fiasco 10 years
This guy has just spent months screwing backpackers up and down the coast of Queensland. When did he have the time to get serious with a new girlfriend?
Sica Sica 10 years
Obrigado Geminidolly :rotfl: ________________________________________ Made in Brasil!
Imabeliever Imabeliever 10 years
Is this what he wore to meet her family too? LOL! Hey Mom and Dad I want you to meet my new boyfriend.. he lives in his Streamliner on the beach, he is into yoga and surfing and smoking dubbies while playing the bongos in the nude and brushing his teeth while he drives. But he is worth several million.. so its all good! And the next time he passes out from one of his alcohol and dancing mind trips... I promise I will shave him and wash his hair. Oh MM come back and join us here in the real world dude!! ____________________________________________________________ "Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius and a lot of courage to move in the opposite direction."
mayfairgirl mayfairgirl 10 years
Why does she want to hang out with this grandpa?
mar mar 10 years
wish we could see her face
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
Wow, she's gorgeous. What's with the wedding band on his finger?
krisua krisua 10 years
WOW, gorgeous woman! Besides, it was time for some fresh faces.
VaneM77 VaneM77 10 years
You know that when I watch American Idol tomorrow night and Phil comes on Im going to laugh!! Especially if he has no hat on! I cannot wait, haha
ohilovemybabies ohilovemybabies 10 years
tomorrow*
ohilovemybabies ohilovemybabies 10 years
LOL!!! Now I cannot wait to see him on american idol last nite.. and in my dream he was not wearing a hat so he looked like his super creepy self...
VaneM77 VaneM77 10 years
ohilovemybabies, that's funny! Don't worry though I have weird dreams like that all the time! I wake up and think to myself okay so what posessed me to dream about this??? But Phil Stacey yeah I think you truly are scared that he may be an alien! HAHA
kelly kelly 10 years
And i want that dress! I had a dream about Pope John Paul 2 last night .I can definitely relate to the "what is wrong with me" kind of feeling,lol!
ohilovemybabies ohilovemybabies 10 years
Butterfly, when I woke up with morning.. I had to lay down for a few minutes and really ask myself wtf is wrong with you.. AT the end of the dream I told my friend to push PHIL off the Bus. Even though the dream was wierd it had to be one of the best action packed dreams ever...
VaneM77 VaneM77 10 years
HAHAHA ohilovemybabies! That has to be the funniest thing I've read all day! MM turning into Phil Stacey! Classic! And I agree with whoever she said she has a mix of Eva and Halle....I can deinitely see a bit of both! She's very pretty! MM is hot but he needs 5 showers!
kelly kelly 10 years
Oooooh!!That woman is HOT!She looks like a prettier Halle Berry.That says a lot, she's really beautiful.As for Matthew...blah.
ohilovemybabies ohilovemybabies 10 years
all you see is her body and not her face .. so how is she beautiful?
Matthew McConaughey Driving University of Texas Students
Matthew McConaughey and Camila Alves Cute Pictures
Matthew McConaughey and His Family at Sing LA Premiere 2016
The Dark Tower Movie Cast
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds