Skip Nav
Summer
The Ultimate Celebrity Bikini Gallery
Celebrity Couples
Kourtney Kardashian Cruises Around Cannes With Her Very Young, Very Hot New Man
Roger Moore
There's a Reason Everyone Is Talking About This Fan's Magical Story About Roger Moore

Photos of Britney Spears, Jamie Spears, Jayden James Spears Federline in Miami, Video of Britney Saying She is "Hanging Out"

Britney Spears Keeps Herself Covered Up with JJ, Not On Stage

Britney Spears had Jayden James on her hip as her family flew back into Miami earlier today. The singer spent her weekend touring and visiting a children's hospital while her boys went back to Disney with Kevin. Last night during her show in Tampa, Brit had a bit of a wardrobe malfunction which she accidentally announced to the entire audience seeming to forget that her mic was on. Hopefully there weren't too many young fan in the audience— check out the video after the jump — and maybe Kevin isn't the only one passing down his potty mouth.


Image

Image

Image

Image

Image

To see the video clip from the concert (NSFW), just

.

INFDaily.com and Splash News Online

Around The Web
Join The Conversation
Pop-Champagne Pop-Champagne 8 years
haha funny cuz she lip synches the entire time. You think they'd turn off the mic after she does her "HEEEEEYYYYY __(enter city name here)___"
ilanac13 ilanac13 8 years
lol - that sucks - but i'm sure that we'll all get past it somehow :) in any event, i can't wait to see her in tour on friday - she'll be here in NY. at least we finally read that Kevin was with the kids at some point during the tour. this is like a one-off. he's got the BEST thing going there. getting paid to just be a father and travel around.
ilanac13 ilanac13 8 years
lol - that sucks - but i'm sure that we'll all get past it somehow :) in any event, i can't wait to see her in tour on friday - she'll be here in NY. at least we finally read that Kevin was with the kids at some point during the tour. this is like a one-off. he's got the BEST thing going there. getting paid to just be a father and travel around.
amloveaffair amloveaffair 8 years
I can't even hear what she said :/
heatherhas heatherhas 8 years
@fuzzles: :LMAO:
heatherhas heatherhas 8 years
@fuzzles: :LMAO:
fuzzles fuzzles 8 years
I just hate when that happens.
wicca_08 wicca_08 8 years
Love CIRCUS!
wicca_08 wicca_08 8 years
Love CIRCUS!
OChottie OChottie 8 years
It's not like we haven't all seen it before. I don't think she realized people could hear her. Or she's as dumb as I think she is.
soul-bypass soul-bypass 8 years
I like her earrings on the pics above. I'm not feeling the boots, I wish she gave them a rest, everyone knows you're country doll, you don't have to rub it in our faces and then smack us upside the head with it...
PensaGrey PensaGrey 8 years
Her music literally makes me headache ill. I couldn't imagine the torture of a live show.
PensaGrey PensaGrey 8 years
Her music literally makes me headache ill. I couldn't imagine the torture of a live show.
Happsmjc Happsmjc 8 years
i read perez twittering about this this morning...haha poor brit everyone will give her so much flack about this!
lattegoodness lattegoodness 8 years
lol gotta love Brit... classy or not, people love to talk about her!
iknowitall iknowitall 8 years
woah! did she say my p-word is hanging out? haha i still love britney; always have!
iknowitall iknowitall 8 years
woah! did she say my p-word is hanging out?haha i still love britney; always have!
lolmisstran lolmisstran 8 years
I Don't Like Britney. Her Son Is Adorable Though :]
PensaGrey PensaGrey 8 years
:o Yeah, everyone comes to check out Popsugar to check their morals... please bad behavior police. Without it what would you sell? Bibles on QVC? LOL
PensaGrey PensaGrey 8 years
:o Yeah, everyone comes to check out Popsugar to check their morals... please bad behavior police. Without it what would you sell? Bibles on QVC? LOL
Kate Middleton at Pippa Middleton's Wedding Pictures
Carrie Fisher and Billie Lourd Vanity Fair Star Wars Photo
Britney Spears "Baby One More Time" Dance Video
Jamie Lynn Spears Wedding News
Britney Spears Yellow Bikini Pictures
William Levy Takes His Daughter to a Dance May 2017
Princess Leonor and Infanta Sofia of Spain Through the Years
Britney Spears and Sons at LAX Pictures
Sarah Jessica Parker and Matthew Broderick Family Pictures
Britney Spears Pictures at School With Sean and Jayden
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds