Skip Nav
Celebrity Friendships
Thank God For These Photos of Ryan Reynolds and Jake Gyllenhaal's Coffee Date
Harry Styles
I Followed Harry Styles Around the US on Tour, and It's the Best Thing I've Ever Done
Nostalgia
17 Photos of Elvis and Priscilla Presley That Will Have You Humming "Love Me Tender"
etoppin etoppin 9 years
still together? impressive lol
creepupmytee creepupmytee 9 years
wow they're still together!
Dollylo Dollylo 9 years
Sorry but I don't like them together. At all. :barf:
jaan_black jaan_black 9 years
whatever
Mesayme Mesayme 9 years
I thought I was the only one upset... 'he said she's just a friend...he said she's just a friend...' now we have to cancel the wedding...
ShySweetee ShySweetee 9 years
JT looks cute and she looks ugly and manly as usual. And her style is horrible. I think the kiss looks weird. It looks like she is putting more into it then he is. In the video it looks like he was dying to leave. He just left asap. {lol} While it might not be a fling - I don't see it lasting. I still think her or her people alert the paps too
snowbunny11 snowbunny11 9 years
Omg kissing is soooooooooo gross. Yucky!! I think she's gonna get cooties! Or pregnant! Please stop posting such x-rated material Pop, it's so inappropriate. Actually I agree with xo, this is the first time I've seen any PDA, and it's kind of cute, but I don't really like them that much. Still, god, they're just kissing.
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 9 years
ugh , gag me !
ilanac13 ilanac13 9 years
we ALWAYS see a different side of jess when she's with JT - but i guess sometimes it's just a matter of being protected while you're alone. perhaps that is why she's only emotional/happy/whatever while JT is in the frame.
FallingForLife FallingForLife 9 years
I absolutely love them :)
july99 july99 9 years
There relationship looks fake and these pictures look stage,and in the video of this he look like he didn’t want to kiss her either. She doesn't look pregnant all you have to do is look at the pictures of her walking her dog and at the Palm Springs International Film Festival.
spicyaroma spicyaroma 9 years
I think it's kinda cute! It's the 1st time I've seeing them PDA-ing though!
pinkprincess1101 pinkprincess1101 9 years
kelly same here just cannot stand them
Mykie7 Mykie7 9 years
That I can't answer. I can't even tell you why I don't like them, I just know that I don't. LOL
kelly kelly 9 years
Oh...How come? I mean, there are pretty low key,oh well.
Mykie7 Mykie7 9 years
I don't think it's the kiss people think is disgusting kelly, I think it's the couple.
kelly kelly 9 years
Ok so can someone explain what's "disgusting" about these pics? They just kissed to say goodbye and went their separate ways like millions and millons of couples would do,wtf is the problem?
Mykie7 Mykie7 9 years
I don't even really know WHY I don't like these two, but I don't. Blah.
lily8206 lily8206 9 years
I don't like them and my original thought was negative... but after watching the video I liked how casual they are and how this kiss was just a nice goodbye kiss.
Banzai Banzai 9 years
HA I was just going to say that. TMZ has a video of Jess looking pregnant.
hmcmcd hmcmcd 9 years
geez, that girl does not know how to dress for her body type! I agree with you Glitter, she is mannish.
sklapre sklapre 9 years
is she pregnant? she looks pregnant to me....
CYL CYL 9 years
http://www.youtube.com/watch?v=WCaqTIzb9JY Ah ha here is the video.. JT looks liek a bit of a princess here..lol
pinkprincess1101 pinkprincess1101 9 years
they are disgusting
CYL CYL 9 years
i think there is a vido of them out...doing this..the video looks like JT was mad at another woman not in this photo...and Jessica was trying to calm him down...or make him not frustarted anymore. Did not look like a romantic moment
Lance Bass Throwback Picture of NSYNC
Justin Timberlake and Jessica Biel at the US Open 2017
Jessica Biel Interview on Son's Sleep
Jessica Biel Hair and Makeup at the Emmys 2017
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds