Skip Nav
Summer
The Ultimate Celebrity Bikini Gallery
The Royals
24 Timeless Photos of Princess Diana
Nostalgia
Baby Boom! 14 Laguna Beach and The Hills Stars Who Have Kids or Are Expecting
Around The Web
Join The Conversation
isabel89 isabel89 8 years
I don't care what anyone says, Orlando is hot! IMO he's been hot for the past 5-6 yeras and will continue to be hot lol. And she's gorgeous!BTW her bikini is Tigerlily
isabel89 isabel89 8 years
I don't care what anyone says, Orlando is hot! IMO he's been hot for the past 5-6 yeras and will continue to be hot lol. And she's gorgeous! BTW her bikini is Tigerlily
shopgirl247 shopgirl247 8 years
where can i buy her bikini? can anyone tell me who makes it?
chhavi chhavi 8 years
so sexy ;)
chhavi chhavi 8 years
so sexy ;)
CalliopePoppi CalliopePoppi 8 years
don't think he's hot, she's cute, but too skinnythat's evil of the paparazzi to take pics of his naked bum
CalliopePoppi CalliopePoppi 8 years
don't think he's hot, she's cute, but too skinny that's evil of the paparazzi to take pics of his naked bum
melui melui 8 years
HOT!!!
melui melui 8 years
HOT!!!
eveday eveday 8 years
Orlando's abs? Seriously? :ROTFL:
eveday eveday 8 years
Orlando's abs? Seriously? :ROTFL:
robinesque robinesque 8 years
He's way too soft. Ho hum.
biene444 biene444 8 years
What do you think, how long they gonny stay together...? Is it really serious this time...?Miranda is not special. Okay, she has nice eyes (specially with make-up), but she is too thin, that is not sexy any more!!! And she looks like 18.Orlando needs another girl, a girl who cares about him. And he needs a haircur and another, more modern cardigan than his blue one!!! Damn, he could be so yummy and sexy!!! Very often he looks like a homeless…and he does not seem to be very happy. On the most pictures Miranda is smiling (for the paps) and he looks just pissed…He only seems to be happy when he is with Sidi or with his mobile phone...!?Sorry for my englisch, I am not a native speaker.
biene444 biene444 8 years
What do you think, how long they gonny stay together...? Is it really serious this time...? Miranda is not special. Okay, she has nice eyes (specially with make-up), but she is too thin, that is not sexy any more!!! And she looks like 18. Orlando needs another girl, a girl who cares about him. And he needs a haircur and another, more modern cardigan than his blue one!!! Damn, he could be so yummy and sexy!!! Very often he looks like a homeless…and he does not seem to be very happy. On the most pictures Miranda is smiling (for the paps) and he looks just pissed…He only seems to be happy when he is with Sidi or with his mobile phone...!? Sorry for my englisch, I am not a native speaker.
californiagirlx7 californiagirlx7 8 years
He looks just like John Mayer in these pics! Except for the sun tattoo on his stomach of course. I prefer Orlando over John any day, though.
Sica Sica 8 years
wtf is that tattoo? so girlie!
Isla-T Isla-T 8 years
my friend got robbed in that island...too dangerous there
rpenner rpenner 8 years
I've never seen his appeal either. And his girlfriend is cute but she looks like a cabbage patch doll.
lucyS lucyS 8 years
I've never found him hot at all. He's kind of a weedy little man in my opinion.
hogwarts821 hogwarts821 8 years
There's actually a naked butt picture of him where he's in the doorway it was on that same day. I'm surprised no one has put it up it's on Orlando Love website under paparrazzi picture.
innpinn innpinn 8 years
they should not be allowed to be together.. so much beauty makes me weep at my inadequacy!!
bealotus bealotus 8 years
At first sight I thought that was John Mayer!
gigill gigill 8 years
He looks like a regular joe in these pics.
Briandiesel Briandiesel 8 years
He has lost his hotness a little bit.
Sporky Sporky 8 years
Hmm....hardly what I'd call a beach body. Her legs, on the other hand, are gorgeous!
Kit Harington Esquire June and July 2017 Cover
Sexy Max Minghella Pictures
Shirtless Latino Celebrities
Orlando Bloom Quotes About Naked Paddleboarding Pictures
Eva Longoria's Hottest Bikini Pictures
Harrison Ford Sexy Pictures
Leonardo DiCaprio and Orlando Bloom at Coachella 2017
James Corden and Orlando Bloom IT Guys Skit 2017
Sexy Celebrity Halloween Costumes | Pictures
Rita Ora in a Bikini in Cannes May 2017
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds