Skip Nav
Emily Ratajkowski
All the Emily Ratajkowski Bikini Photos You Could Ever Want in Life
Kylie Jenner
You'll Just Barely Be Able to Tell the Difference Between Kylie Jenner and Her Wax Figure
Goldie Hawn
Look Back on Goldie Hawn's Best Swimsuit Moments, From the '60s to Now

Sugar Bits - Shakira Goes Back To School

  • Shakira has been taking an Introduction to Western Civilization class at UCLA for the past month. It's pretty cool that the pop star is still taking time out to further her education. - AP
  • Not long after Ronald Goldman's family made an appearance on Oprah yesterday, O.J. Simpson was questioned for breaking into a Las Vegas hotel room and stealing sports memorabilia. Some stories will never really be laid to rest. - TMZ
  • Guess Who's Back. Back again. Eminem is working on a new album, his first in three years. Maybe he can bring back a real memorable performance to the VMAs next year. - Reuters
  • Alyssa Milano has just signed on to act as a post-season correspondent for MLB.com. This should give her lots of opportunities to wear items from her sporty clothing line. - People
  • Apparently Fred Durst was arrested in October 2006 for assault with a deadly weapon and hitting a pedestrian with his car. We probably didn't hear of it until now because most people don't even remember who Fred Durst is. - AP

Source

Join The Conversation
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
Noone even cares about Fred Durst anymore. I can't believe I even know who he is.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
hmmm... interesting job for alyssa milano.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
Hopefully Eminem will be successful.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
OJ is just plain stupid.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
Good for you Shakira
diva_22 diva_22 9 years
damn -- just when I thought we had finally gotten rid of that annoying assed Em, he's coming back? Who's next, i wonder?
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
"We probably didn't hear of it until now because most people don't even remember who Fred Durst is" :ROTFL:
creepupmytee creepupmytee 9 years
shakira is hot but i can't say the same about her voice.
tabloidprincess tabloidprincess 9 years
I love Shakira. She has a genius IQ
epicurean_Essy epicurean_Essy 9 years
Guess whos back, back again! love that song! And Shakira has always seemed like such an intellegent woman to me.
rocksister rocksister 9 years
Go Shakira and go Alyssa! :D
veronicaraye veronicaraye 9 years
go shakira. what a rolemodel.
jennc jennc 9 years
I guess anyone who bases an album on biscuits can easily be forgotten.
pinkprincess1101 pinkprincess1101 9 years
i cant wait for em to bash shitney
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 9 years
yeah that was awesome . :dance:
SassAndBide SassAndBide 9 years
i REMEMBER THAT Cinn! was that @ the grammys or mtv awards? i saw them perform it. lol i think im gonna go listen to 'stan' now :)
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 9 years
and that one with Dido is "Stan" he also sang that song w\ Elton John live ! it was great .
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 9 years
trish :wave: haha yeah , he can be an ass most of the time , but i looove his music .
SassAndBide SassAndBide 9 years
hi cinn :wave: i can tolerate some of eminem's songs but eminem himself is Ughhhhh :oy: i liked that song he did with Dido, cant remember the title and "when i'm gone"
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 9 years
Oh YAAAAYY for EMINEM !!! :WOOHOO: can`t wait , i so heart that dude .
RainMcQueen RainMcQueen 9 years
OJ is a gigantic piece of dog crap.
pinkprincess1101 pinkprincess1101 9 years
yes eva went to texas a&m go aggies gig em
SassAndBide SassAndBide 9 years
you're right gmarie :jawdrop: didnt notice that but yeah :?
prinzes3006 prinzes3006 9 years
thanks trishxo. I forgot all about that.
GMarie GMarie 9 years
Am I hallucinating, or does the belt Shakira's wearing in that picture spell out "F-A-T"? (literally spells it out - I'm not saying it makes her look fat) How odd, since she's gorgeous.
Alyssa Milano With Cornrows | February 2017
Shakira's Sexiest Outfits
Justin Timberlake Eminem Raise Money For Manchester Attack
How Did Shakira and Gerard Pique Meet?
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds