Skip Nav
Summer
The Ultimate Celebrity Bikini Gallery
Nostalgia
There Are Photos of The Rock Posing With a Rock Because the Internet Is a Beautiful Thing
Miranda Kerr
Miranda Kerr and Evan Spiegel Are Married!

Sugar Shout Out: Jennifer Lopez Meet Paris Hilton

Around The Web
Join The Conversation
sweetdanger sweetdanger 9 years
It's an old vid (Moc). I love the reactions of Jen and Paris looks stupid.
sweetdanger sweetdanger 9 years
It's an old vid (Moc). I love the reactions of Jen and Paris looks stupid.
creepupmytee creepupmytee 9 years
when was the video taken! it doesn't even seem authentic, cos it keeps cutting away to the two people, never like a full shot. hmm and I really don't get the video. Paris looks really backdated in that video as well!
creepupmytee creepupmytee 9 years
when was the video taken!it doesn't even seem authentic, cos it keeps cutting away to the two people, never like a full shot.hmm and I really don't get the video.Paris looks really backdated in that video as well!
Tamma1387 Tamma1387 9 years
was that real?
Tamma1387 Tamma1387 9 years
was that real?
Shakira1 Shakira1 9 years
lolloolll the look on both face so funny! lollolll
Noreen7 Noreen7 9 years
LOL. Paris looks mad and insecure. She should be...she's totally talentless.
spitfire2 spitfire2 9 years
lol
clooneywoman clooneywoman 9 years
did u see that look on Paris face god that was so mean but i wish JLO would kick that bitch's ass she's a smug but we all know this interview isn't real! DAH!!
blob blob 9 years
I would pay to see JLo slap the crap out of Parisite.
Nicola_2108 Nicola_2108 9 years
"I just want to make it better... more interesting. I have a beautiful voice, I can sing...I can act.."Yeah, she was most definitely on *something*...
Nicola_2108 Nicola_2108 9 years
"I just want to make it better... more interesting. I have a beautiful voice, I can sing...I can act.." Yeah, she was most definitely on *something*...
millzee millzee 9 years
Paris was stoned out of her mind during that interview.
LolaDub LolaDub 9 years
:rotfl: that was good.
LolaDub LolaDub 9 years
:rotfl: that was good.
bellaressa bellaressa 9 years
This is not real but it's funny. They are women of few words, not complexed. LMAO.
Black-Velveteen Black-Velveteen 9 years
I can't either one of them, but I hoping JLo would slap the smug of Paris's face, Bronx style.
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds