Skip Nav
Award Season
58 Emmys Moments That You Definitely Didn't See on TV
Celebrity Couples
Aaron Paul and Lauren Parsekian Are Expecting Their First Child!
Celebrity Couples
Wait, Are Jeffrey Dean Morgan and Hilarie Burton Married?
Join The Conversation
Pokemyhontas Pokemyhontas 10 years
OMG she is THE cutest. I loved her in the Welch's commercials, too! What a little beauty. She just may be the next Brooke Shields (and I meant that in a good way! *LOL*) Rubialala---Julian McMahon used to play Cole on Charmed and now he plays Dr. Christian Troy on nip/tuck. He also happens to be the son of an ex-prime minister of Australia.
siouxsie siouxsie 10 years
Pokemy- holy crap! i know exactly what you're talking about! i never would have guessed on my own though. i really love her dress- how cute is she?
rubialala rubialala 10 years
I like Amber's dress, not so much on Sandra's dress. Julian is cute, have I seen him in anything else?
Pokemyhontas Pokemyhontas 10 years
Siouxie---the little girl in the white dress, Shyann McClure, is none other than the little girl from the Welch's commercials! I recognized her in the pic with Sandra....that face is just so darn cute! So, I looked up her bio and yep! It's her! Have y'all seen the commercials I'm talking about?
lindaloo lindaloo 10 years
Julian looks like a wax figure in some of those pictures.
VaneM77 VaneM77 10 years
Sandra looks beautiful!! Amber is the girl from Hitch right??? The one that has all the money and falls for the guy from The King Of Queens?? Well she looks fabulous as well! And that little girl in the white dress is absolutely adorable! Too cute!
JKe895 JKe895 10 years
They're both beautiful! I read an interview with Sandra from Instyle and it's odd how she's always worried that her husband is going to do something stupid and how she's always going to the hospital for him and his serious injuries but then turns aruond and does a movie where her character's husband dies...
canthelpwatching canthelpwatching 10 years
Ive always liked her.
cari907 cari907 10 years
the little girl is so cute
cari907 cari907 10 years
i cant wait 2 see this movie
pink_magnetism pink_magnetism 10 years
Sounds interesting.
flutterpie flutterpie 10 years
dulce-honestly we have discussed this. do we have to throw down over this issue? Julian is my man! :D TEAM FLUTTER!!!!!
krisua krisua 10 years
Oy! Another cutie!
LissInAlaska LissInAlaska 10 years
OMG, I just love Sandra! And to see Julian McMahon....omg....YUMMY!!
KimmiAnn KimmiAnn 10 years
She looks gorgeous! Little Boy Blue....He needed the money!!! - Andrew Dice Clay
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
Both Sandra and Amber look gorgeous! Wow!
lolita007 lolita007 10 years
when did she become such a glamazon? <3
ilove2ski ilove2ski 10 years
OH yes I also really like Sandra. She is so refreshing!
ilove2ski ilove2ski 10 years
Oh yummmy yummy yummy Julian McMahon :DROOL:
celeb_obsessed25 celeb_obsessed25 10 years
OMFG, OMFG, OMFG!! Julian looks so HAWT (then again when doesn't he??). Can't wait to see it on Friday, gonna be the first one in line!!
siouxsie siouxsie 10 years
omg...who is that little girl in the white dress? she is sooooooooo damn cute! and i actually love her dress..maybe she can give the rest of the cast some fashion advice...
Calichic4825 Calichic4825 10 years
Mmm Mr. McMahon is ridiculously good looking ♥
ashleycakes ashleycakes 10 years
I LOVE Julian McMahon! Especially his butt shots in Nip/Tuck where you can obviously tell he's been tanning in a speedo!!! :ROTFL: _________________________ Zing!!
xxbrittney xxbrittney 10 years
i love julian as an actor but i think nip/tuck and christian are making themselves a little too at home with him because his face deff looks like its had some nip tuck
chelseataylor chelseataylor 10 years
I like Sandra but isn't that Greek Godess look so 2 years ago? The commercials for this movie disturb me so much, there is no way I would go to see it. I love her in romantic comedies - with Hope Floats being my fav of hers.
Ocean's Eight Set Pictures
Famous Women With Younger Men | Pictures
Sandra Bullock on Harry Connick Jr. Show 2016
Rent Sandra Bullock's LA House
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds