Skip Nav
Drake
Announcing the Winners of the 2017 Billboard Music Awards!
Celine Dion
Celine Dion Hated "My Heart Will Go On" at First, and 13 Other Wild Facts About the Song
The Keepers
The Keepers: 6 Theories About What Really Happened to Sister Cathy

"24" Returns January 13 — With Tony

"24" Returns January 13 — With Tony

When is that again?
"24" will be starting right back up with a two-night season premiere starting on Sunday January 13 from 8:00-10:00 PM and continuing on Monday January 14 from 9:00-10:00 PM.

And what's this about Tony?
According to a Fox press release, "Day 7" will begin like this: "With CTU dismantled, the show's setting moves to Washington, DC, where Jack Bauer (Kiefer Sutherland) faces trial for his actions in the pursuit of justice. Bauer's day gets off to a shocking start when former colleague Tony Almeida (Carlos Bernard), last seen in 'Day 5,' returns after being left for dead by a terrorist conspirator in CTU's infirmary." Tony's back!

Will you be watching?
It's a bit of a ways off, but I'm cautiously excited for this next season of "24." It lost me — along with plenty of other viewers, from what I can tell — this past season, so I'm hoping it can only go up from here.

Photo courtesy of Fox

Around The Web
Join The Conversation
kiwitwist kiwitwist 9 years
YEAH!!! Tony is back!! But no I am not looking forward to watching the new season.. it has gotten old. My hubby loves it so I am sure I will still watch, but not willingly LOL
pinkdragonfly pinkdragonfly 9 years
TONY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I love him.
7kimba7 7kimba7 9 years
Yeah I love Tony. This may talk me into watching 24 again next season. I'm sorry, but last season blew (with the exception of Peter MacNichol).
dyskrasia dyskrasia 9 years
I'm really excited, but also really confused. But who cares, it's flippin' awesome.
-Maryan- -Maryan- 9 years
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaay Tony's back!!! I Love him!!! Wooohooo!
demeter demeter 9 years
Why is Tony back? I hated him! Next thing you know damn Michelle will be back too. UGH!
Celebrity Celebrity 9 years
Yay Tony! 24 started to lose me last season. I am hoping it picks back up again this year and Tony should so help that!
digitalbombshell digitalbombshell 9 years
holy crap! i love tony!! this is great.. i can't wait til january!
gvsb gvsb 9 years
the return of tony is great! i knew he wasn't dead...and kept telling my friends that watch 24 also, but they wouldn't believe me... woohoo!
hellosunshine hellosunshine 9 years
yay Tony...i didn't watch last season because I got board...but with Tony back I might just be counting down the days until Jack returns. :)
Livience Livience 9 years
OOH, I LOVE TONY!!! HOORAY!!! I knew he wasn't dead!!!!
sugardumpling sugardumpling 9 years
YAAAAAY! I love Tony! Will Michelle be back, too? : )
leeluvfashion leeluvfashion 9 years
Yay! I can't wait for Day 7!
The Gifted TV Show Details
Is the Dirty Dancing Reboot Different Than the Original?
"24" Recap: Episode 7, 12:00 P.M.-1:00 P.M.
Does The Bachelorette Actually Talk About Race?
Lisa Simpson GIFs
Awkward-People Problems
Why Has "24" Lost Viewers?
Game of Thrones Characters Then and Now
"24" Recap: 11:00 A.M.-12:00 P.M.
What Went Wrong With 24: Legacy?
From Our Partners
Latest Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds