Skip Nav
Street Style
100 Creative Ways to Style Your Jeans So You Can Wear Them on Repeat
Spring Fashion
The Weekend Outfits Every Woman Should Try
Swimwear
5 Tips to Hate Swimsuit Shopping a Little Less and Find Your Dream Suit

FABTV: Sex and the City "Back in Fashion"

FABTV: Sex and the City "Back in Fashion"

Style evolves, people change, and you grow up. That will be the message of the, no doubt, fabulous and, hopefully, awe-inspiring wardrobe of the Sex and the City movie. We've had glimpses here and there, but what we have today is a full on featurette with behind-the-scenes film and fashion footage. According to Michael Patrick King, SATC writer and film director, "Everything's more expensive and more beautiful." I have chills. We get to see the wardrobe master Patricia Field at work, the wardrobe room (the rows of shoes — OMG) and a New York pigeon's point of view of some scenes in action. How truly Fab. Enjoy . . .

Join The Conversation
HipMom HipMom 9 years
more! more!
eloise81 eloise81 9 years
I cannot wait for this movie!!
mwmsjuly19 mwmsjuly19 9 years
That's not Michael Patrick King's quote. The actor who plays Stanford says it's more expensive and more beautiful...which it seems to be!
Bearwoman Bearwoman 9 years
* I want candy! I want candy* Dum dum dum dum dum...
AKirstin AKirstin 9 years
I just.... want to live in that landscape.
mrskrismendoza mrskrismendoza 9 years
Wow. I am so excited haha. :D :D
GossipAngela GossipAngela 9 years
O the wonders <33333333333333333333333333333 I love Sex and the City love Patricia Fields. CANNOT WAIT til the movie comes out
emalove emalove 9 years
May 30th can't come fast enough! I'm going to start re-watching all 6 seasons again soon, to get "ready" for the movie. Woo.
californiagirlx7 californiagirlx7 9 years
SO excited! But I thought it was actor Willie Garson who said it was "more expensive and more beautiful."
sfprgirl sfprgirl 9 years
I. Just. Can't. Wait. So many goosebumps.
DCStar DCStar 9 years
Major Goosebumps!!!
lady-T lady-T 9 years
i nearly passed out looking at all those shoes!! :)
sweetrae80 sweetrae80 9 years
love it love it love it
partysugar partysugar 9 years
Omg, I can't wait!
pebbles2077 pebbles2077 9 years
i cannot get enough of these teases!~!! im soooooo excited! i wish they would continue the show ;(
CiaoBella2 CiaoBella2 9 years
Fabulous!!! Thanks for posting!
lindaloo lindaloo 9 years
AWESOME! It's gonna be great.
moisville moisville 9 years
FAB!!!! OMG, that was too short, sniff... I'm so excited!
bangs bangs 9 years
Aaaaaah really can't wait for that movie!!!
littlemissme littlemissme 9 years
Can't wait!!!
tsteffensen tsteffensen 9 years
I can't wait for the movie!
klp klp 9 years
the trailer made me sooooo excited!!!!
angelinemarie angelinemarie 9 years
so yummy!
berrymix berrymix 9 years
ohmygosh!!! i can't wait for the movie! the clothes! the shoes!
aimeeb aimeeb 9 years
Yes!!!!!!!!!!!!!!
Carrie Bradshaw Fashion Quotes
Miranda Hobbes Best Sex and the City Moments
Sarah Jessica Parker Wearing Jeans
Stars Channeling Sarah Jessica Parker at Met Gala 2017
From Our Partners
Latest Fashion
All the Latest From Ryan Reynolds