Skip Nav
HGTV
Chip Gaines Has Been Keeping a Secret That Will Make Fixer Upper Fans Shout "OMG!"
HGTV
This HGTV Star Tied the Knot in the Most Adorable Way
tarek el moussa
Hmm, Here's Why Tarek El Moussa's Recent IG Post Has Us Scratching Our Heads

Crave Worthy: Inside Avenue Twig Table


The Inside Avenue Twig Table ($665) has all the trendiness of the other woody design accents you see around these days, but it brings the glam with its antique brass base and glass top. And, no beautiful branches were harmed in its making! I love its little tripod legs with their bird-like feet, and its leaf accents. It's the perfect little side table for a living-room armchair, don't you think? Yeah, I probably say that a lot. But seriously, I'd give an arm and a . . . limb to call this my own. Now, where's my credit card?

Around The Web
Join The Conversation
otay otay 8 years
i am really digging this earthy natural décor! Love it!!
JaimeLeah526 JaimeLeah526 9 years
Look for less, I agree. I love this. It's so cute I'd love to have it in my house.
artsyvixen artsyvixen 9 years
yep yep...i wanna see a look-for-less!
emalove emalove 9 years
I LOVE this!!! And I agree with Foxie, we need to Look-For-Less this item for sure.
canadianchica canadianchica 9 years
love it!
canadianchica canadianchica 9 years
love it!
Lovely_1 Lovely_1 9 years
It's alright.Maybe for a patio or deck or somehting...but I dunno if I want it inside my house!
Lovely_1 Lovely_1 9 years
It's alright. Maybe for a patio or deck or somehting...but I dunno if I want it inside my house!
foxie foxie 9 years
Can we Look-for-Less this? I'm loving it but my husband would sh!t a kitten.
aimeeb aimeeb 9 years
I love this!
aimeeb aimeeb 9 years
I love this!
Steal of the Day: Martha Stewart Faux Bois Towels
Unique Side Tables
Desire/Acquire: Davis Side Table
California Designer Curtis Popp's Modern Side Table
Accordion Table From Urban Outfitters
Fall Sideboard Decor
Casa Quickie: Instant Faux Bois Wrap
Steal of the Day: Chilewich Woodgrain Floormat
Sale Alert: Inside Avenue Semi-Annual Rugs Sale
Decorating With Coffee Table Ideas and Photos
From Our Partners
Latest Home & Garden
All the Latest From Ryan Reynolds