Skip Nav
Wedding
This Garden Wedding Ceremony Was Held in a Butterfly-Themed Glass Pyramid
Disney
1 Man Just Flawlessly Executed the Disneyland Proposal of Our Dreams
Tattoos
These 30 Disney Princess Tattoos Are the Fairest of Them All

Baby Beyonce

I have no idea why this kid is stuffed in a cabinet to begin with (while her Tickle Me Elmo toy steals all the lap time with Daddy), but pushing that concern aside- this little Beyonce is quite the booty-shaker. And, although she's still in diapers, I wouldn't pin it all on genetics cuz backup dancer Dad is more so helicopter savvy than dance floor fly. Just watch.

Around The Web
Join The Conversation
UrbanBohemian UrbanBohemian 10 years
OMG that was too funny. From the cabinet, to the rump shaking.
XDeexDeeX XDeexDeeX 10 years
I saw that on tv. So cute. I love the butt shake thing. lmao
KimmiAnn KimmiAnn 10 years
That is PRECIOUS! I would rather die a thousand deaths than to see my mother's dress on that spoiled, selfish cow! Danielle - Ever After
superjules superjules 10 years
Adorable. It almost makes me wish I had a little one. And then I remember how much I enjoy napping....
controlledspin controlledspin 10 years
Aw, I thought she was a cutie.
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
I think the funniest part of this is that the girl was in the cabinet! :rotfl:
cgmaetc cgmaetc 10 years
::shaking head:: That. is. not. cute. -the ceeg
jenna02 jenna02 10 years
that is too cute....my little girl dances her ass off, but not like that ....lol
dreamsugar dreamsugar 10 years
OMG -- that is so cute!!!!!
Mom's Problem With One-Piece Swimsuits
Why Pitbull's DWTS Comments Were Harassment | Video
Harry Potter Baruffio Easter Egg
Chelsie Hill's Wheelchair Dancing | Video
WTF?!
Jessica Alba Birthday Party Pictures 2017
Outtakes: Curious Boy Sees Lobster For the First Time
New Isaiah Mustafa Old Spice Commercial
Beyonce's Baby Shower Photos May 2017
Beyonce Ordering Food at a Restaurant Meme 2017
From Our Partners
Latest Love
All the Latest From Ryan Reynolds