Skip Nav
Relationships
10 Little Things That Mean So Much to Women
Wedding
The Groom's Tearful Reaction to Seeing His Bride Is the Absolute Sweetest
Relationships
37 Halloween Costumes For Couples Who Want to Scare the Sh*t Out of People

Grab Bag: Hello Kitty Undies For Men — For Reals?!

kate27 kate27 8 years
OMG! Ha ha ha :) I've read that the actor Ben Barnes(Prince Capian from The Cronicles of Narnia) was sent lots of this by his japanese fans. That's adorable!
jazzytummy jazzytummy 8 years
That photo...nice butt, but gay as a May parade.
sloane220 sloane220 8 years
i meant**and his father informing her parents that she was pregnant BEFORE SHE EVEN TOLD THEM and pressuring them to pressure her into getting an abortion when she's a grown woman was just despicable
sloane220 sloane220 8 years
if she had decided to have that kid he "wanted nothing to do with", she should have sued his ass for child support and garnished all his future paychecks to dust for 18 years. and his father informing her parents that she was pregnant and pressuring them to pressure her into getting an abortion when she's a grown woman was just despicable. his whole family needs an ass whupping.
bransugar79 bransugar79 8 years
I read that crap e mail from a guy and boy howdy I'm glad that kid wasn't with my daughter ( if I had one)The whole thing just made me queasy
dm8bri dm8bri 8 years
spacekatgal...I was gonna say...
c4rolin3 c4rolin3 8 years
hello kitty is so trashy, cheap and tacky anyway. noone should wear it fullstop. but yes especially not men!
Meike Meike 8 years
Men, regardless of their sexuality, can wear whatever they want if women can.
leeluvfashion leeluvfashion 8 years
That underwear is sooo wrong,lol.
arrowstraite arrowstraite 8 years
Straight men? you know, whatever. But no man I'd date would wear underwear that tight let alone with girlie details.
#IBelieveYou Supports Sexual Assault Victims (Video)
Bald Bride's Wedding Photos (Video)
How Lemon Water Affects Sex Drive
Frida Kahlo Gift Guide
From Our Partners
Latest Love
All the Latest From Ryan Reynolds