Skip Nav
Star Wars
Stormtroopers Crashed This Elegant Star Wars Wedding, Bringing the Bride to Happy Tears
Advice
7 Reasons You Should Be Having More Sex
Wedding Season
The 1 Reminder That Helped Me Calm the Eff Down and Become a "Bridechilla"

Obama Russian Ice Cream Ad

More in Misguided Obama Ads: Russia Gets It Wrong

Busy week on the unintentionally-racist-foreign-marketing beat! An ad agency in Russia unveiled the racially flavored ad of our week. But like Germany, Russia didn't mean it. It meant, a black is in the White House. Yay! Not, a black is in the white, oh, nevermind. Пизданутый!

Around The Web
Join The Conversation
bastylefilegirl bastylefilegirl 8 years
LOL LOL I mean the poor English isn't even the bad part is the horrible cartoon that looks nothing like Obama with super white teeth!
bellaressa bellaressa 8 years
I am thinking CS said it best but yeah what everyone above said.
genesisrocks genesisrocks 8 years
Wow. We messed up the message on their reset button, they can mess up too ;)
CoconutPie CoconutPie 8 years
:rotfl:
CoconutPie CoconutPie 8 years
:rotfl:
Jillness Jillness 8 years
:oy: Oy!
Jillness Jillness 8 years
:oy:Oy!
bluesarahlou bluesarahlou 8 years
Gotta love the "news"!
bluesarahlou bluesarahlou 8 years
Gotta love the "news"!
em1282 em1282 8 years
Uh huh. Y'all said it.That ice cream does look tasty, though. Mmmmm. Ice cream.
em1282 em1282 8 years
Uh huh. Y'all said it. That ice cream does look tasty, though. Mmmmm. Ice cream.
Carrie-Sue Carrie-Sue 8 years
Should I continue this? I agree with star who agrees with chat that steph and piper are right.This grows tiresome
Carrie-Sue Carrie-Sue 8 years
Should I continue this? I agree with star who agrees with chat that steph and piper are right. This grows tiresome
starangel82 starangel82 8 years
I agree with chat who agrees with steph and piper.
chatondeneige chatondeneige 8 years
I agree with both stephley and piper on this one.
booglass booglass 8 years
Agreeing 100% with stephley.
booglass booglass 8 years
Agreeing 100% with stephley.
stephley stephley 8 years
It's starting to feel like the posts about racism either play it for laughs or come from an 'are you going to be offended by this too?' attitude.
stephley stephley 8 years
It's starting to feel like the posts about racism either play it for laughs or come from an 'are you going to be offended by this too?' attitude.
piper23 piper23 8 years
Its just amazing to me that Citizen Sugar covers this kind of stuff but doesn't mention anything about the Obama adminstration's proposal to force private insurance companies to pay for treatment of military veterans who have suffered service-connected disabilities and injuries. Or that ACORN is going to pay a role in the 2010 census. I think those stories are way more worthy of a mention than an ad from Russia. But that's just me.
StefaPie StefaPie 8 years
Hahaha, whoops! It's just one of those things when you have to remember that other countries look at these social issues differently from us.
Obama Clothing and Accessories
Obama The Historic Presidency of Barack Obama Book Interview
Barack Obama Taking a Picture of Michelle in Tahiti 2017
Who Is Devin Nunes?
Bikram Yoga Harassment Lawsuit
Adidas Futurecraft 4D Sneaker
What It's Like to Be the Child of an Undocumented Immigrant
Terry Richardson Ad
Barack Obama's First Speech Since Leaving Office
LA Times "Our Dishonest President" Series
From Our Partners
Latest Love
All the Latest From Ryan Reynolds