Skip Nav
Disney
How Chris Villain Went From Disney Park Singer to Gender-Bending Cosplayer
Tattoos
42 Sexy (but Discreet) Tattoos For Women
Nostalgia
12 Bomb Dot Com Halloween Costumes For Couples
JD22 JD22 8 years
love u T-pain and T-swift^^
lala788 lala788 8 years
that is soooo cute :)
c4rolin3 c4rolin3 8 years
taylor swift makes me cringe. she looks so uncomfortable here....
fashionplate525 fashionplate525 8 years
I love me some Taylor and am curious to see what they come up with! And Cheapyetchic, I totally agree, it would have been HILARIOUS if he had dressed up in country garb!>
hshs1 hshs1 8 years
hahaha I think that's cute! Yay for Taylor for hanging out with other music artists that aren't necessarily in her same genre :) Nice to see diversity!
sassbidefan89 sassbidefan89 8 years
wow...i'm speecless
Talldiva45 Talldiva45 8 years
OMG! I have to say that I love Hip -Hop and Taylor Swift as well so this makes me smile and cracks me up. Awsome!
CheapYetChic CheapYetChic 8 years
I think the collaboration would be cool, but I'm not sure I needed to see Taylor dressed up like a thug. They should have shot another set with t-pain dressed up like a country star, and then it would have been funny to me.
sloane220 sloane220 8 years
i heard t-pain's dumbass spent $400,000 on that stupid ass chain that stops being ironic after a week.
jessesgirl jessesgirl 8 years
haha! this is awesome. i'd love to hear this collaboration
How Music Affects People
Taylor Swift Costumes
Taylor Swift Surprised a Fan in the Best Way
Reactions to Taylor Swift's Reputation Secret Sessions
From Our Partners
Latest Love
All the Latest From Ryan Reynolds