Skip Nav
Summer
14 New Nonfiction Books By Women You'll Want to Read This Summer
Relationships
Stop Freaking Out If You're 30 and Single! You Shouldn't Marry Till You're Ready Anyway
Wedding
These Will Be the Hottest Wedding Trends of 2017
Join The Conversation
Jennifer_2sugar Jennifer_2sugar 9 years
Wait...No STOP! The--the slide it----STOP! :o
daniemre daniemre 9 years
ouch it hurts
pinkpoodlepuff pinkpoodlepuff 9 years
looks like a cheesegrater..yikes!
PEANUT-85 PEANUT-85 10 years
good photoshop skillss
Fancy04 Fancy04 10 years
Looks too dangerous.
Daisy6264 Daisy6264 10 years
Omg ouch.
fridaporvida fridaporvida 10 years
yes. inappropriate ^_^
uacosj uacosj 10 years
ouch! thats gotta hurt!
XDeexDeeX XDeexDeeX 10 years
Ouchy. lool
emmad18 emmad18 10 years
hahaha!
GIOVS GIOVS 10 years
OMG Poor Boy :P
grapefruit grapefruit 10 years
I can't decide if it is funny or just icky...
joyofadventure joyofadventure 10 years
i agree w. grl in the world, most def
honey31 honey31 10 years
Any body cut the cheese?
lckynmbr8 lckynmbr8 10 years
LOL thats a good one
ikitty13 ikitty13 10 years
I dont think it's photoshopped, i think it's just painted on to the metal.
Maggie-Mae Maggie-Mae 10 years
Lol. Ah ha. Whoever photoshopped that is a genius.
grl-in-the-world grl-in-the-world 10 years
Eww, that is a weird use of photoshop!
Soaringbird Soaringbird 10 years
Now when your child gets on your last nerves.. send them down this slide here for instant gratification. "I know it hurts! Toughen up.. walk it off!" - as my beloved friend would say to her daughter. ~**~Mary~**~ “Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” ~ CoCo Chanel
Schaianne Schaianne 10 years
ROFL that is wrong in so many ways ... and I can't help but laugh at it. I'm twisted .. I know ... I'll go hang my head in shame now. (While still giggling.)
controlledspin controlledspin 10 years
That is freaking me out.
SHELLY-ROSE SHELLY-ROSE 10 years
That hurts! :ROTFL:
celeb_obsessed25 celeb_obsessed25 10 years
^^ LMFAO @ Flippy
flippy flippy 10 years
mmmmm grated children . . . .
celeb_obsessed25 celeb_obsessed25 10 years
OUCH! Major OUCH!! He ain't no slice of cheese..
How to Make an Affordable Cheese Plate
Dad and Daughter Dance to Justin Timberlake
Egg and Cheese Recipes
Drag Queens Making Fun of Republicans on @Midnight
From Our Partners
Latest Love
All the Latest From Ryan Reynolds