Skip Nav
iPhone Tips
PSA: Stop Force-Quitting Your Apps on Your iPhone
Digital Life
Even If You Don't Know What Phubbing Is, You're Probably Doing It
Facebook
If You Try to Figure Out the Mistake in This Math Problem, It'll Make You Go Crazy

Facebook Acted Out in a Real Life Situation

If Facebook Was Real

This hilarious video demonstrates something I've been thinking about since MySpace hit the scene a few years ago and we started re-connecting with people we thought we'd never see again: Would you really act in real life, the way you act on Facebook? Would you walk up to a girl from your grade 9 math class and poke her really hard in the ribs? Rudely deface her wall? Probably not, but it's awesome to see these adorable British lads act it out!

Join The Conversation
Quirks4me Quirks4me 8 years
hahaha that's great
xMiss-Worldx xMiss-Worldx 8 years
omg! so funny! :D
kcwebgirl kcwebgirl 9 years
this video should be part of freshman orientation!
syako syako 9 years
:rotfl: hilarious. I'm with you J2. So glad I'm not a part of any of it! ;)
j2e1n9 j2e1n9 9 years
Ohhhhhhhhhhhh that was rich :) So glad I dont do facebook/myspace/whatever.
jasmint jasmint 9 years
This is amazing! And true! The Scrabble really sealed the deal for me.
animatedpunk animatedpunk 9 years
hahahahaha. AWESOME.
calliope calliope 9 years
That was hilarious. Precisely why I deleted my facebook account.
KadBunny KadBunny 9 years
"Everyone can see it!" omg love. <3
brie0412 brie0412 9 years
haha. that was so funny
leeluvfashion leeluvfashion 9 years
omg, Love that!
cottonpoots cottonpoots 9 years
Brits. You gotta love 'em! ♥
silly_pickle silly_pickle 9 years
Is it bad that I want to post this on my friend's facebook wall?
beingtazim beingtazim 9 years
i seriously think facebook sucks. i used it to get in touch with some people from high school once but after the first "catch-up" nothing else happened so yeah - huge waste of time.
GlamToyDisco GlamToyDisco 9 years
hahahah oh goodness that was funny x]
intensebandgeek intensebandgeek 9 years
HAHAHA!!! Love it!
ladychaos ladychaos 9 years
So true and hilarious at the same time. Seriously, I hate how 90% of people I went to high school with hated me, and now those that make my life extremely hellish now want to be my facebook friend...
dzmartini dzmartini 9 years
This video is hilarious, and mostly because its so true! I hate it when people ask to be my friends but only to up their friend numbers and not to actually get back in contact with me!
HipMom HipMom 9 years
this is really funny! also, good point! I hate the stupid poking and wall on Facebook, never use it. I do like the "likeness" thing and the gifts :-)
Daisie Daisie 9 years
That was great and so true!!! "We went to school together and didn't get on..will you be my friend?" Lol! I just got one of those requests!
Cris1192 Cris1192 9 years
that was slightly creepy
shini shini 9 years
great! :D
angelinemarie angelinemarie 9 years
omg hhahahah!
Sun_Sun Sun_Sun 9 years
loooooooooooooool
MissMarisol MissMarisol 9 years
This is freaking hilarious....
Emmanuel Macron to US Climate Scientists Video
Mark Zuckerberg Facebook Community Summit Speech 2017
How to I Get the Rainbow Pride Reaction on Facebook?
Fake News on Facebook
From Our Partners
Latest Technology & Gadgets
All the Latest From Ryan Reynolds