Skip Nav
JK Rowling
5 Harry Potter Secrets You Definitely Didn't Know . . . Until Now
Geek Culture
J.K. Rowling Dropped a Clue About Dumbledore's Death Way Sooner Than You Thought
Digital Life
11 New Slang Terms to Memorize If You Want to Stay Cool

Google Perfume: Love It or Leave It?

I happen to love this Google perfume because I think the idea that any man would want to douse his body in the scent of a search engine is hilarious.

While it is clearly a cheap knock-off product, it has that same kitschy appeal of the fake Shuffle from Korea or even the iNoPhone. And where do you find something like that? Perhaps in the fake Google store in Istanbul, Turkey?

If my experience with geeky men is any indication I am gonna guess it smells like a spicy mixture of Cheetos, candy and Play-Doh. Snap!

Source

Join The Conversation
Looby-Lu Looby-Lu 9 years
erm, well, can't say that I would get this, if it's made by google, who knows what it will smell like lol, i can just imagine all the employee's of google walking around with this scent, quite amusing =]
msdyanelk msdyanelk 9 years
how whack! This is almost as hilarious as the Limited edition Play-Doh Eau De toilette. Why?
jdots24 jdots24 9 years
eww
Nitrobezene Nitrobezene 9 years
This makes me wonder what people come up with this stuff and I'm kinda scared.
demeter demeter 9 years
I love google, this is hilarious!
SassAndBide SassAndBide 9 years
:rotfl:
Gabriela14815884 Gabriela14815884 9 years
That is so ridiculous lol...I do want to smell it though, what exactly does a search engine smell like??? lol
gooniette gooniette 9 years
i know what my bf is getting for his birthday now. too funny.
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
Google perfume :ROTFL: WTF?
veronicaraye veronicaraye 9 years
wow...what a surprise..
Pokemyhontas Pokemyhontas 9 years
Funny!
lorenashley lorenashley 9 years
WTF? no thanks.
controlledspin controlledspin 9 years
I am going to guess it smells a lot like Transformer's sheets, Star Wars action figurines, and Mom's cooking.
bellanatella bellanatella 9 years
PLAYDOH. HAHA, THAT'D BE AWESOME.
allhailtoyin allhailtoyin 9 years
I can't even think how someone came up with this idea.
bastille_75 bastille_75 9 years
I love it!!!! This great - I'm always looking for unique gag gifts!!!!!! And this will make a great one - I can already think of a handful of guys that are gonna get this for their next b-day ;-)
bunnystack bunnystack 9 years
Ah! Perfect! I always wanted to know what the number one search engine smelled like!
AParker AParker 9 years
Love it! It's hilarious!!
spazzydana spazzydana 9 years
its so fake!! it looks like a golf ball packaging. if they did the origional google letterting with the colors and everything then i guess it would be less poser, googles such a tool. i use blackle.com
velvetavalon velvetavalon 9 years
try eww de google!
yeahzach yeahzach 9 years
It's so, so.........LAME!
wingedkiare wingedkiare 9 years
I love it because I haven't stopped giggling for the last 5 minutes. Oh, hilarious...
hkdkat hkdkat 9 years
I just love it because it's funny!
bigestivediscuit bigestivediscuit 9 years
Haha! "What are you wearing? It's fantastic!" "Google." :ROTFL:
Leopardcc Leopardcc 9 years
hahahhaha :rotfl: that is too funny!
Google Doc Phishing Email Scam
Google Doodle Honors Microloan Pioneer Esther Afua Ocloo
Summer Fragrance Trends 2017
Tech Companies Banning White Supremacists
From Our Partners
Latest Technology & Gadgets
All the Latest From Ryan Reynolds