Skip Nav
Digital Life
This Math Problem Will Make You Lose Your Mind
Digital Life
No One Can Spot a Girl's Legs in This Photo and It's Driving People CRAZY
Digital Life
People Are Losing Their Damn Minds Over This Girl's Striped T-Shirt

And The Winner Of The Apple iPhone Is...

If you've been reading geeksugar for the past six months you know we've been following the Apple iPhone phenomenon every step of the way. From the official announcement at Macworld, the plethora of "copycats," to the much-hyped launch - we've seen it all.

After all our drooling it only seemed fair to offer you readers a chance to win the Apple iPhone when it was released last week. While there were thousands of you who tried, there could only be one winner...and that winner is...HellooQueen!

HellooQueen is already a macbook owner so it looks like she is on the road to being one chic mac geek. Congrats! I can't wait for you to share all your observations, tips and iPhone love in the My Favorite Gadgets group!

Join The Conversation
Cherryluv Cherryluv 10 years
Awww, Congratulations!! If you ever get tired of it, send it my way please, haha!
c0rkie c0rkie 10 years
congrats! lucky girl :D
Megatron Megatron 10 years
Congratulations!
sweetheart_450 sweetheart_450 10 years
Congrats!! I'm insanely jealous ;)
colormesticky colormesticky 10 years
I'm green with envy, girl. Congrats!
deanna deanna 10 years
Congrats girl! Let us all know how much you love it!
beingtazim beingtazim 10 years
yay! how exciting!
imahoopie imahoopie 10 years
Wait a second ... the drawing was Sun, 07/08/2007 at 5PM and you announce the winner Tue, 07/10/2007 at 10:35am?!?! What's up with the delay?!?! Was the drawing really done on Sunday?!
aseret aseret 10 years
What a great day for you...congrats and enjoy!!!!!!
Dustin Dustin 10 years
Congratz! I was hoping that winner would be me. But that's cool, I'll wait 'til the 2nd gen comes out. I don't really feel compelled to dish out $500 for this one. BUT ENJOY YOUR IPHONE!!!
girlboy girlboy 10 years
iJealous
zc zc 10 years
ccongrats, youre very lucky..enjoy it! and yes i am a tad jealous;)
iMac-addict iMac-addict 10 years
Congrats.. I am jsut sad not to get it myself. But I will wait for the "nano"version...that was funny.
wowjules wowjules 10 years
Congratulations!
intensebandgeek intensebandgeek 10 years
Congrats! Enjoy the new phone!
Beauty Beauty 10 years
Congratulations, that is so exciting!
xmeghanx xmeghanx 10 years
Congratulation's on your new Iphone!!!
flowerpotpot flowerpotpot 10 years
Congrats!!!
bgirl bgirl 10 years
Congratulations lucky girl! I'm very happy for you...I bet your boyfriend is gonna be jealous!
siouxsie siouxsie 10 years
sucks...now im gonna have to sell a kidney to get one :(
Genn-Bell11 Genn-Bell11 10 years
Awesome! so jealous!
ALSW ALSW 10 years
Congrats!
haribobear haribobear 10 years
haha congrats!!! Enjoy your new cell phone. Send your bf this link ... lol
Chica8a Chica8a 10 years
Congrats! Enjoy!
Aryan Aryan 10 years
CONGRATULATIONS!!! :D I hope you have a great time with your new iPhone! WOOT! >.<
iPhone 8 and 8 Plus Details: Wireless Charging, AR, Lighting
What Is Apple Face ID on iPhone X and How Does It Work?
iOS 11 Control Center WiFi Bluetooth Turn On and Off Fully
Apple Store Employee Secrets Revealed
From Our Partners
Latest Technology & Gadgets
All the Latest From Ryan Reynolds