Skip Nav
Tech Tips
How to Create a Wedding Hashtag No One Else Will Have
Tech Tips
The Easy Way to Block Contacts From Sending Messages or Calls
Humor
17 People Who Emoji Better Than You

YouTube Costume: Love It or Leave It?

I absolutely love this geek chic Halloween costume idea—and there's no skimpy outfit required! Take a few pieces of white bristol board, cut a whole in a the top and get busy with the markers to become an actual YouTube page! Featured on Core77, this costume requires little preparation and allows you to 'think outside the box' so to speak with your video title. This guy is definitely having fun in his YouTube "OMG! Awesome Party Guy Vid." Too bad he only has one and a half stars. Do you love this costume as much as me? Let me know below! Thanks for passing this along Calamari!

Around The Web
Join The Conversation
simplysteen simplysteen 8 years
i think it could have been done a whole lot better. nonetheless, it was a cool idea.
mrskrismendoza mrskrismendoza 9 years
Haha neat.
veronicaraye veronicaraye 9 years
haha, that's hlarious
verily verily 9 years
It's very original and cute. Now everyone will copy him next year. ;)
LadyP LadyP 9 years
Weird.
blackdiamonds blackdiamonds 9 years
LOL very creative and funny!
Babychloe Babychloe 9 years
Very creative!
Nitrobezene Nitrobezene 9 years
hahaha cute
LuciLu LuciLu 9 years
hahahaha wow. awesome!
SummerBaby SummerBaby 9 years
may be not so comfortable.. but its FUNNY!!! haha
SkinnyMarie SkinnyMarie 9 years
grace - Thats awesome. Its always the unique costumes like this that get the best reviews from the public. Granted I have worn "captain hooker" before, but seeing some guy walking down the street as optimus prime is even cooler.
grace-violet grace-violet 9 years
My husband and I were "facebook" and "myspace" this year. He got a book and cut a hole out for his face and wore it on his head (face-book), then I suspended a hula-hoop around me with clear string (it was "my space"). Pretty easy and cheap costumes, but people thought it was funny.
aimeeb aimeeb 9 years
Original!
Novaraen Novaraen 9 years
So original...LOVE it!! Soooo sick of every costume being "sexy"....the sexy pirate, cop, witch, hippie, kitty.... its ridiculous
UrbanBohemian UrbanBohemian 9 years
Hahahaha. Funny!
glam-sugar glam-sugar 9 years
It's very funny.
Lovely_1 Lovely_1 9 years
That is pretty much THE most awesome costume EVER!
mrspiven mrspiven 9 years
its stupid, but funny, like any good halloween costume. i love it.
Happsmjc Happsmjc 9 years
i perfer funny not slutty costumes so i love it--last year i saw people do facebook pages like that and they had other "write on their wall" it was similar to this with the cardboard and it was a huge hit
Gabriela14815884 Gabriela14815884 9 years
I think its unique even though its ugly.
jdots24 jdots24 9 years
why does it matter if a guy or a girl wore it? It's the same costume..... LOL at the comment sections "u r lamerz like paris hilton" and "technology iz the future!"
alillee alillee 9 years
it's awesome on that guy but if a girl did it i'd be like....what??!
Who Is the Best Once Upon a Time Character of 2016?
First Things to Happen on the Internet
Nicole Guerriero's Best YouTube Makeup Tutorial Videos
Selena Gomez Wears 2 Outfits in 1 Day | Poll
Sexiest HGTV Star of 2016 Poll
Would You Rather Valentine's Fitness Poll
Maternity Costumes
Is YouTube Bad For Kids?
Vivienne Tam QR Code Dress
Sean Spicer Muppets Mashup Video
From Our Partners
Latest Technology & Gadgets
All the Latest From Ryan Reynolds